A Selyemmánia Webáruház székhelye: 1092 Budapest, Hőgyes Endre u. 11. 2/18., átvételi pontunk: 1111 Budapest, Budafoki út 59. Székhelyünkön kereskedelmi tevékenység nem folyik. Webáruházunkban selyemsálakat, kendőket, selyemképeket, mandalákat és egyéb selyemből készült ajándékokat kínálunk.
Ügyfélszolgálatunk e-mailen az info@selyemmania.hu címen, vagy a +36 20/3991262 telefonszámon munkanapokon 9-15 óráig érhető el.
A vásárláshoz regisztráció nem szükséges. A regisztráció ingyenes, és csak a legszükségesebb adatokat kérjük el. Adatait bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk át (kivételt képez a rendelés kézbesítéséhez szükséges információk átadása a szállítási cégek részére).
A regisztráció során adja meg nevét, számlázási címét és a szállítási címet, ahová a csomagot kéri.
Fontos! A regisztráció során kérjük adja meg mobiltelefon számát, amelyen az MPL és a Foxpost SMS-ben értesíteni tudja a csomag szállításával kapcsolatos információkról. Ezen a számon csak fontos indokkal fogjuk keresni a rendeléssel kapcsolatban.
Nézzen körül webáruházunkban! A kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak részletesebb ismertetőjét. Az Önnek tetsző termékeket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezheti. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét. Itt ellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat. Ha a kosár tartalmát rendben találta, akkor kattintson a Tovább a pénztárhoz gombra. A pénztár oldalon adja meg számlázási címét és a szállítási címet, ahová a rendelését kéri. Válassza ki a fizetési módot. Az ötödik menüpontban találja a rendelés összesítését, és megjegyzést fűzhet a rendeléshez. A megrendelés gomb megnyomása előtt fogadja el a vásárlási feltételeket. A megrendelés gombbal küldje el rendelését. A megrendelés gomb megnyomása fizetési kötelezettséget keletkeztet.
Árak
A webáruházban megadott árak bruttó árak, melyek az áfát igen, a szállítási költséget azonban nem tartalmazzák. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási Feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől. A weboldalon található információk pontosságával kapcsolatosan a webáruház kizárja a felelősségét azon esetekben, amikor nyilvánvalóan szám, vagy betűelírás vagy ehhez hasonló körülmény áll fenn (pl. irreálisan alacsony ár, még akciók esetében is).
A termék elkészítési ideje 7-8 munkanap, ehhez jön még a kézbesítési idő, amely további néhány nap. Ez a teljesítési idő, készleten levő termék esetén lehet rövidebb is, de előfordul, hogy egyes időszakokban a rendelési idő hosszabb, mert egy időben több rendelés érkezik be. A megrendelésről automatikus e-mail visszaigazolást küld a rendszer. Több darabos megrendelésnél szükség esetén, telefonon egyeztetünk.
Ha a megrendelt terméket valamilyen okból (pl. alapanyaghiány) nem tudom elkészíteni, azt e-mailben jelezem vagy más lehetőséget kínálok. Mivel minden darabot egyedileg készítek, ezért előfordulhat némi eltérés a bemutatott darabhoz képest. Szívesen teljesítek egyedi kéréseket is, amennyiben a vásárló úgy kívánja.
Megrendelés nyomonkövetéseRendelése állapotát nyomon követheti fiókjában. Az oldalra belépve kattintson a jobb felső sarokban található Fiók gombra, a korábbi rendeléseim menüpontban megtalálja rendelései állapotát.
Az alábbi rendelési állapotokat használjuk:
- Feldolgozás alatt: a rendelés beérkezett, e folyamat alatt készül el a kiválasztott termék.
- Elküldve: Csomagodat átadtuk a szállító cégnek. E-mailben tájékoztatunk az elküldés tényéről, a szállítás várható idejéről.
- Személyesen átvehető: A rendelést összekészítettük, telefonos vagy e-mailben történő egyeztetést követően átvehető.
- Teljesítve: A csomagot a vevő átvette, ha utánvéttel kérte a rendelés ellenértékét kifizette.
- Készpénzes fizetés: személyes átvétel, MPL-es utánvétel vagy Foxpost-os szállítás esetén.
- Bankkártyás fizetés: Foxposton az áru átvételekor
Bankszámlaszám: 11709002-20650322
A szállítási díj súly alapon kerül kiszámításra, a webáruház rendszere automatikusan összeadja a kosárba rakott termékek súlyát. A vásárlási folyamat során a vásárló tájékoztatást kap a szállítási díj mértékéről.
A lenti szállítási költségek belföldi szállítás esetén érvényesek. Ha a vásárló külföldre kéri a szállítást, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az info@selyemmania.hu címen.
A rendelési folyamat során az alábbi szállítási lehetőségekből választhat:
- MPL Házhozszállítás- előre utalással
Fizetési mód: banki átutalás
Ezt a szállítási módot azoknak ajánljuk, akik a csomagos postaszállítás idején a szállítási címen tartózkodnak, és át tudják venni a csomagot.
- MPL Házhozszállítás - utánvétel
Fizetési mód: készpénzes fizetés a postásnak.
Ezt a szállítási módot azoknak ajánljuk, akiknek nincs lehetőségük előre utalni, vagy bankkártyával fizetni, ugyanakkor szeretnék élvezni a házhozszállítás kényelmét. - MPL Postán maradó szállítás
Fizetési módok: előre utalás/ helyszíni bankkártyás fizetés/ készpénzes fizetés
Vegye át rendelését az ország legkiterjedtebb kézbesítési hálózatán keresztül. A 2500 posta bármelyikén átveheti rendelését azok nyitvartási idejében. A csomag átvételéhez szüksége lesz a személyi igazolványra és a lakcímkártyára, ha cégnévre kérte a számlát, akkor a megfelelő céges papírokra is. - MPL Posta Pontra szállítás
Fizetési módok: előre utalás / helyszíni bankkártyás fizetés / készpénzes fizetés.
Vegye át csomagját amikor Önnek tetszik! 125 MOL Postaponton veheti át csomagját az Önnek leginkább alkalmas időben - a MOL kutak általában 24 órás nyitvatartással üzemelnek. Nem kell otthon várnia a postást, vagy megkérnie valakit, hogy vegye át a csomagot. A csomag MOL Postapontra való beérkezéséről e-mailben vagy SMS-ben értesítést kap, ezt követően 5 nap áll rendelkezésére a csomag átvételére. - Személyes átvétel
- Fizetési módok: előre utalás/ kártyás fizetés/készpénzes fizetés
Rendelését előzetes telefonos egyeztetést követően átveheti a 1111 Budapest, Budafoki út 59. címen. A helyszínen értékesítés nem folyik, csak az előre megrendelt terméket lehet átvenni.
Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A szerződéskötés nyelve magyar.
Elállási jog / Visszaszolgáltatási garancia
A 45/2014. (II.26.) Kormány rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti részletes szabályairól értelmében a megrendelő a szerződéstől 15 (tizenöt) naptári napon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 (tizennégy) napon belül visszatéríteni. A megrendelő köteles az elállási joggal érintett terméket az elállás jogának gyakorlásától számított 14 (tizennégy) napon belül, azaz maximum a termék átvételéről számított 28 (huszonnyolc) napon értékesítő részére visszaküldeni.
Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén e-mailben (info@selyemmania.hu), vagy postai levélben (SELYEMMÁNIA Webáruház, 1092 Budapest, Hőgyes Endre u. 11. 2/18.), vagy telefonon a fent megadott számon.
Címzett: SELYEMMÁNIA Webáruház
Alulírott kijelentem, hogy élni kívánok elállási jogommal az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében: ide a rendelésszámot kell beírni
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
A fogyasztó neve:
A fogyasztó címe:
Kelt:
A fenti minta alapján megírt Elállási Nyilatkozatot e-mailben a következő címre kell küldeni: info@selyemmania.hu
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 45/2014. (II. 26.). Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.
Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, e-mail értesítés esetén az e-mail küldésének idejét. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát; telefonos lemondásnál pedig a hívás időpontját.
A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza címünkre (1092 Budapest, Hőgyes Endre u. 11. 2/18.). Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat nem áll módunkban átvenni!
Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítése a megrendelőt terhelik!
Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Nem gyakorolható elállási jog olyan termék esetében, amely kifejezetten a vásárló személyéhez kötött, illetve, amelyet kifejezetten a vásárló kérésére állítottunk elő (egyedi elképzelés szerint elkészített termék), vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza.
Panaszkezelés:
Ha a panaszkezeléssel nem ért egyet, akkor békéltető testülethez fordulhat. Illetékes békéltető testület: Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testület; címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99., e-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu,
Tulajdonjogi kikötés:
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a SELYEMMÁNIA Webáruház tulajdonában marad.
Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal e-mail értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben van lehetősége a vásárlónak.
Amennyiben a fentiekkel kapcsolatban kérdése, észrevétele van, készséggel állunk rendelkezésére az info@selyemmania.hu e-mail címen, vagy munkanapokon 9 és 15 óra között a +36 20/3991262 számon.